Koncepcja pracy szkoły 

Literatura dostępna w Bibliotece Pedagogicznej CEN w Białymstoku

  1. 20 problemów pracy własnej dyrektora szkoły / Danuta Elsner. - Jelenia Góra: Zakład Wydawnictw Ogólnopolskiej Fundacji Edukacji Komputerowej, 1992 (BC 37.091 / 135805) 
  2. Budowanie koncepcji pracy szkoły a zarządzanie szkołą przez współdziałanie / Barbara Bandoła, W: Jak budować dobrą szkołę? : potencjał i bariery ewaluacji w oświacie / pod redakcją Grzegorza Mazurkiewicza. - Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015, s. 215-224 (BC 37.091 / 173505) 
  3. Jak planować rozwój placówki oświatowej: teoria i ptaktyka / pod red. Danuty Elsner. - Chorzów: "Mentor" 2001 (BW 148798, 148799, 148801) 
  4. Koncepcja pracy szkoły / W: Status dyrektora szkoły: poradnik dla samorządów i dyrektorów szkół: na podstawie obowiązującego prawa, ekspertyz prawnych oraz badań opracowanych w ramach projektu / Andrzej Pery. - Warszawa: Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2012 s. 26-27 (BW 168897, 168898, BC 37.091 / 168896) 
  5. Szkoła dyrektorów: 21 [dwadzieścia jeden] scenariuszy zajęć / Irena Dzierzgowska; Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. - Warszawa, 1995 (BC 37.091 / 137659, 37.091 / 146149) 
  6. Zarządzanie rozwojem szkoły / Jarosław Kordziński. - Warszawa: Wolters Kluwer Polska, 2012 (BW 168243, BC 37.091 / 168242) 
  7. Zarządzanie szkołą XXI wieku: perspektywa menedżerska / Izabela Bednarska-Wnuk. Warszawa: Wolters Kluwer Polska, 2010 (BW 166195, BC 37.091 / 166031) 
  8. Zarządzanie szkołą XXI wieku: perspektywa menedżerska / Izabela Bednarska-Wnuk. - Warszawa: Wolters Kluwer Polska, 2010 (BW 166195, BC 37.091 / 166031) 

Artykuły z czasopism:

  1. Jak napisać koncepcję pracy / Beata Bryś // Dyrektor Szkoły. - 2008, nr 5, 10-12 
  2. Koncepcja pracy szkoły/ Aleksander Pawlicki // Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 8, 24-27 
  3. Koncepcja pracy szkoły - wymagania / Danuta Elsner // Dyrektor Szkoły. - 2014, nr 8, 74-78 
  4. Miejsce wartości w koncepcji pracy szkoły / Małgorzata Nowak // Dyrektor Szkoły. - 2015, nr 8, 28-30 
  5. Potrzeby rozwojowe szkoły i co dalej? / Jarosław Kordziński // Meritum 2019, nr 2, 14-21 

Oprac. Emilia Chojnowska