Wybór literatury dostępnej w Bibliotece Pedagogicznej CEN w Białymstoku
Artykuły:
Dlaczego neurodydaktyka? / Marzena Zylińska// Psychologia w Szkole . - 2011, nr 3, s. 45-53
Neurodydaktyczne uwarunkowania uczenia się doroslych / Dorota Ciechanowska// W: Kształcenie i pozaedukacyjna aktywność człowieka od dzieciństwa do dorosłości. - Sosnowiec 2016. - S. 359-370.
Neurodydaktyka - przyjaciel czy wróg nauczyciela? Refleksje praktyka / Małgorzata Łoskot.// Głos Pedagogiczny . - 2015, nr 9, s. 61-63
Neurodydaktyka okiem praktyka, czyli dlaczego w przedszkolu lepiej się bawić, niż robić co innego / Agnieszka Katarzyna Kuźba.// Bliżej Przedszkola . - 2020, nr 2, s. 2-5
Neurodydaktyka w szkole / Magdalena Goetz.// Głos Pedagogiczny . - 2017 nr 4, s. 50 - 56
Zastosowanie badań eye-trackingowych w neurodydaktyce / Magdalena Andrzejewsja [i in.]// W: Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji / red. nauk. Dorota Siemieniecka. - Toruń 2015. - S. 273-286.
Wydawnictwa zwarte:
Dydaktyczna refleksja o edukacyjnych priorytetach / red. nauk. Anna Karpińska, Monika Zińczuk. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, cop. 2014 (BW 171863)
Neurodydaktyka : nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi / Marzena Żylińska. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013 (BW 170480 )
Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka : fakty i mity / Małgorzata Chojak. - Warszawa : Difin, 2019 (BW 177158 )
Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku : pytania, refleksje, dobre rady : poradnik dla nauczycieli / Julian Piotr Sawiński. - Warszawa : Difin, 2014 (BW 171695 )