Materiały dostępne w zbiorach Biblioteki Pedagogicznej.
365 dni kreatywnej zabawy : dla dzieci dwuletnich i starszych / Sheila Ellison, Judith Gray ; przełożył Piotr Szymor. - Wydanie 3. - Warszawa : Buchmann - Grupa Wydawnicza Foksal, 2018.( BW 177134)
Co dzieci wiedzą twórczości i tworzeniu? rozwój reprezentacji poznawczej twórczości u dzieci w wieku od 4 do 10 lat / Witold Ligęza. - Kraków : Wydawnictwo Petrus, cop. 2017.( BW 175306)
Gry dla małych i dużych : 150 świetnych zabaw w domu i na podwórku / Valérie Monnet ; ilustracje Fabrice Leoszewski ; tłumaczenie Katarzyna Jabłońska-Kułak. - Kielce : Wydawnictwo Jedność, 2017.( BW 175065)
Humor utworów Ludwika Jerzego Kerna w kształtowaniu postaw twórczych dzieci sześcioletnich / Jolanta Olkusz// W: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku. - Opole 2010. - S. 329-338.( BC 37 / 167282)
Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka? : wspólne gry i twórcze zabawy, dzięki którym rozwiniesz jego zdolności / Natalia Minge, Krzysztof Minge. - Warszawa : Edgard, 2011.( BW 168484)
Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka / pod red. nauk. Ireny Adamek i Józefy Bałachowicz. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013.( BW 170110)
Kraina kreatywności : sposoby przeciwdziałania rutynie w pracy z dziećmi poprzez ekspresję twórczą i artystyczną / Danuta Krzywoń ; przy współpr. Hewilli Hetmańczyk. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2008.( BW 163476)
Nauczyciel i uczeń w przestrzeni kreatywnych działań / redakcja naukowa Joanna Skibska i Justyna Wojciechowska ; [recenzenci: Bogdan Szulc, Andrzej Gofron]. - Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, cop. 2015.( BW 173614)
Niektóre inhibitory dziecięcej kreatywności / Gabriela Kapica// W: Pedagogika kreatywna wyzwaniem edukacji XXI wieku. - Opole 2010. - S. 241-252.( BC 37 / 167282)
Pedagogika wczesnoszkolna : kluczowe problemy / Irena Adamek. - Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016.( BW 175435)
Artykuły z czasopism
Bezludna wyspa kreatywności - konstruujemy świat życia codziennego : scenariusz zajęć dla uczniów klasy III / Samanta Kępa, Klaudia Kwiecień// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 149-156
Dziecko kreatywne czy niegrzeczne? / Emilia Żurek.// Bliżej Przedszkola . - 2017, nr 5, s. 6-9
Jak wspierać kreatywność dzieci? / Joanna Jarmużek// Wczesna Edukacja . - 2020, nr 3, s.26-28
Jak można spędzać czas wolny z rodziną w domu? Wytwarzanie pomysłów na podstawie własnych doświadczeń i czytanki Trójbój rodzinny. Konstruowanie w grupach gier planszowych : scenariusz zajęć dla uczniów klasy III / Małgorzata Cieślak, Renata Ciszek, Jolanta Janus// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 135-139
Kreatywne spędzanie wakacji / Iwona Możdżonek// Nauczanie Początkowe. - 2014/2015, nr 4, s. 39-47
Krzykliwy wykrzyknik czy krzyk zawsze jest zły? : scenariusz zajęć dla uczniów klasy III / Anna Bańkowska, Emilia Ciniewicz, Monika Danilczyk// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 129-134
Pracownia kreatywności klas młodszych - sieć współpracy i inspiracji dla nzuczycieli edukacji wczesnoszkolnej / Katarzyna Pluta// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 91-103
Świat się śmieje, to my też : scenariusz zajęć dla uczniów klasy III / Małgorzata Szomko, Kinga Wołos, Patrycja Zieziula// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 141-147
Twórczość, kreatywność...czy warto? : scenariusz lekcji dla uczniów klasy I / Izabela Bielawska, Maja Ciemniewska, Edyta Domaszuk// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 112-114
Zagubieni w świecie. Rodzina nakręconych i przyszytych : scenariusz zajęć dla uczniów klasy II / Wiktoria Jabłońska. Natalia Furysiuk// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 115-121
Twórczo o emocjach : scenariusz zajęć dla uczniów klasy III / Aleksandra Kalinowska, Natalia Klimaszewska// Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 2, s. 123-128