Page 3 - INFORMATOR_2020_2021
P. 3

Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku




            Informacyjne szkolenia członków rad pedagogicznych


                                                                                                      Liczba
                                           Nazwa                                     Prowadzący
                                                                                                      godzin
             Nauczanie zdalne z wykorzystaniem usługi Microsoft Office 365          Anna Krawczuk       3
             Przygotowanie i prowadzenie zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej   Katarzyna Gagan   3

             Kształcenie kompetencji kluczowych u uczniów, czyli jak edukować do   Elżbieta Chrabołowska   3
             przyszłości

             O motywacji w edukacji, czyli jak skutecznie motywować uczniów do pracy   Elżbieta Chrabołowska   3
             Zapewnienie bezpieczeństwa uczniom jako obowiązek dyrektora i nauczyciela   Ryszard Kuliński   3

             Motywowanie uczniów do uczenia się                                    Ryszard Kuliński     3
             Psychologiczny i etyczny aspekt oceniania osiągnięć uczniów z przedmiotu   Ryszard Kuliński   3
             a kształtowanie zachowań uczniów i postawa nauczyciela

             Nadzór pedagogiczny, a obligatoryjna metoda projektu edukacyjnego, strategią
                                                                                   Anna Karpowicz       4
             realizacji podstawy programowej w szkole podstawowej
             Planowanie, monitorowanie, ewaluacja - rola dostosowywania wymagań
                                                                                   Anna Karpowicz       4
             edukacyjnych w organizacji pracy szkoły
             Planowanie, wdrażanie i monitorowanie pracy z podstawą programową-    Anna Karpowicz       4
             zadania nauczycieli i dyrektora w szkole podstawowej

             Analiza działań podejmowanych w ramach wsparcie ucznia w potrzebach
             rozwojowych i edukacyjnych w organizacji pomocy psychologiczno –      Anna Karpowicz       4
             pedagogicznej
             Dostosowanie wymagań edukacyjnych w ramach pomocy psychologiczno -
             pedagogicznej – co to jest, jak to zrobić? Wsparcie ucznia w potrzebach   Anna Karpowicz   4
             rozwojowych i edukacyjnych
             Bezpiecznie rozminować - co i jak zrobić, gdy ucznia ogarnia agresja, szał   Grażyna Łaniewska   3

             Co i jak zrobić w sytuacji, gdy dziecko jest krzywdzone przez dorosłych   Grażyna Łaniewska   3
             Dlaczego warto być przedszkolem, szkołą promującą zdrowie?           Grażyna Łaniewska     2

             Jak budować dobre relacje w szkole? - od języka szakala do języka żyrafy   Grażyna Łaniewska   3
             Katalog działań nauczyciela wobec trudnych, prowokacyjnych zachowań
                                                                                  Grażyna Łaniewska     3
             ucznia/ów
             Ukręcić łeb hydrze. Prezentacja wybranych programów profilaktyczno-  Grażyna Łaniewska     3
             wychowawczych
             Uskrzydla lub dołuje. O czym należy pamiętać wystawiając oceny       Grażyna Łaniewska     2

             Niezbędnik nauczyciela w kontaktach z rodzicami, o czym warto wiedzieć i co   Grażyna Łaniewska   3
             robić

             Szkolna interwencja profilaktyczna wobec ucznia eksperymentującego ze   Grażyna Łaniewska   3
             środkami psychoaktywnymi
             Zaplątani w sieci. Realne niebezpieczeństwa wirtualnego świata       Grażyna Łaniewska     3



                               Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku jest placówką akredytowaną
                                 przez Podlaskiego Kuratora Oświaty – Decyzja Nr SPiKU.5470.2.2020
                                                            3
   1   2   3   4   5   6   7   8